23.6.11

Pro Monarchia. Pro Rex.



M-am gandit foarte mult daca sa fac acesta postare sau nu. M-am gandit ca probabil ca cea mai nimerita decizie ar fi sa adopt aceeasi pozitie ca si Casa Regala si sa ignor orice fel de iesire paranoica, lipsita de adevar si bun-simt, dar sincer nu pot!

Declaratia acestui presedinte al Romaniei, al carui nume nu va apare vreodata pe blogul meu, m-a determinat sa iau atitudine...

Ma voi limita la a spune ca sunt de acord cu domnul Presedinte dintr-un punct de vedere: nici eu nu inteleg cum isi selecteaza romanii valorile (lucru pe care l-am mai afirmat in acest blog), dovada cea mai graitoare fiind faptul ca domnia sa este acum seful statului...






Pentru acei romani pentru care adevarul istoric mai inseamna ceva, precum si pentru cei care, tristi spectatori la deturnarea prezentului si viitorului, vor sa ia o atitudine ferma impotriva deturnarii trecutului (asa cum o fi fost el...), le recomand cartea Crown Against Sickle (The Story Of King Michael of Rumania), scrisa de Arthur Gould Lee in anul 1950. Cartea a fost tradusa si in limba romana.

In acest al 90-lea an de viata, doresc MS regelui Mihai I multa sanatate si putere sa ramana in continuare alaturi de noi, in fruntea aceluiasi ultim bastion de bun-simt si integritate care este Casa Regala. Sunt convins ca, desi neplacut, un sughit al istoriei nu va reusi sa umbreasca acest an jubiliar, deosebit.

Traiasca Regele !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu